LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Soffläge!

Kategori: Old shit

Kryper upp i soffan med en kopp te efter en kväll på fritidsgården med ett lass barn och ett par föräldrar. Har blivit en hejare på att göra semlor och sälja lösgodis. Som belöning fick jag nöjda, glada barn och en balja kaffe!

Har städat och preppat inför morgondagen. Åker till Växjö direkt efter jobbet så väskorna är packade. Mamma hämtar barnen från dagis och fritids och jag plockar upp alla på Vesslan när jag slutat vid 5. Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan få krypa ner hos mina småguppar, japp dom har intagit min säng ikväll igen dom små sockerfyllda gottegrisarna!

Har haft en förbaskat bra dag som började med att försöka lista ut hur det funkar att tanka en etanol-bil, inget klurigt alls. Undrar dock fortfarande hur man öppnar huven på bilskrället! Efter upplockning av barn fick det bli en rejäl kopp kaffe i solen på altanen, som balsam för kropp och själ!! Slumrade till ett par minuter - så jäkla gott! Våren är på G!!

Nu har huset slutat skaka så jag gissar att tvätten är klar!

Sleep tight!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: