LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

En soffliggande hemmafru!

Kategori: Old shit

En tuppis på 3 timmar... ja men va hände där??
Tyckte väl inte jag somnade så sent igår, blev dock väckt och utknuffad ur sängen nån gång vid 5 i morse och fick flytta över till Leons rum. 
Masade mig upp vid 7.30, väckte Leon och fick i honom lite frulle innan vi till skolan. Fläckvis ashalt ute, perfekt med en ny höft, vill ju hemskt gärna ramla... NOT! Tog den lilla extra promenaden och hoppades på att dom andra 2 hade lyckats ta sig upp så jag kunde ta Hugo med till dagis. 
Soffläge med ett stort glas kaffe när jag kommit hem igen, ögonlock tunga som bly och en grym matthet i hela kroppen. Fanns bara en sak att göra... SOVA! Vaknade till 3 timmar senare av att skrammel i köket, Mr O fixade lunch, mmmmm...mumma! Du har verkligen gått in i rollen som "hemmafru" fick jag höra igår. Det är vad jag är iaf ett tag till, en soffliggande hemmafru!!

Fick mig lite frisk luft när jag gick och hämtade Hugo på dagis igen, sitter nu här och men en bullätande 5 åring som sitter med armen om mina axlar och pussar mig på kinden, fortfarande i mina mysbyxor. Skulle lätt kunna sluta mina ögon ingen och snoooza ett par timmar till men eftersom jag redan bangat 2 inbokade dater idag så är det nog bäst att se till att iaf den 3:e blir av! God morgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: