LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Fucked up!

Kategori: Old shit

Nu får det vara nog!! Varför är jag så yr?? Har jag så jävla mycket i huvudet att annat, vardagliga och inplanerade saker trillar bort?! Gruppen jag tränar på måndagar ringde nyss och frågade vart jag var...! FAN FAN FAN!!! Hur kunde jag missa dom?? Har missat en gång tidigare och då låg jag på operationsbordet, en vecka senare var jag tillbax!
Klockan börjar närma sig kvällsmat och jag har inte ens lyckats handla och kylen är typ TOM!
Det tar så jävla mycket att tänka jobb jobb jobb att jag blir helt "fucked up", skiter i allt och tänker snarast möjligt sätta mig och meditera ihop mig själv!! Så jävla besviken på mig själv!! FUCK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: