LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Har varken tid eller ork att välja fel - so help me out here, pretty please... with sugar on top!

Kategori: Old shit

Kan undra vad det ska bli av fröken Nilsson.
Sista sjukskriva dagen i söndags, för alltid hoppas jag! Håller alla tummar och tår jag har.
I måndags hade jag möte tillsammans med min handläggare från försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Kommer att få börja arbetsträna för att se vad kroppen klarar av och även för att ta reda på vad jag vill göra!

Har ju jobbat inom restaurang i hela mitt liv och det är ju inte aktuellt längre. Jag behöver både få sitta ner ibland och röra mig en hel del, har tydligen en grym teleonröst och använder den gärna. Tog en 10 veckors kurs i företagsekonomi för att friska upp gymnasieutbildningen lite. Butik är kul, människor, datorer, resor, hjälpa, fixa och trixa. Älskar att laga mat. Tycker om att använda kroppen samtidigt som det är skitkul att glida omkring i truck och bil. Skriva! Fik, café, mat, bageri!
Drömmen är att ha ett jobb som jag kan ta med mig överallt då vi reser runt en hel del. Inte vara så bunden. 

Jag kommer att få möjligheten att prova lite olika jobb och ska självklart komma med egna förslag, frågan är bara VAD!?! Snälla hjälp mig, kom med förslag! Få igång min fantasi!!

Jag tycker verkligen om att jobba och har gjort det både mycket och hårt i mina dagar, men jag har varken tid eller ork att välja fel, so please please - give me a hand here!

Big NO NO´s: 
- Inga tunga lyft.
- Har 2 fantastiska barn här hemma, det räcker. Betyder - inget dagisjobb såvida det inte är i köket!
- Måndag till fredag i största möjliga mån.
- Annat än småkurser så är skolbänken ett tvär NEJ!
- Telefonsäljare, been there - done that!

Verkar ju rätt ok det här, eller?? Brainstorma med mig! Kanske till och med någon som sitter och klämmer på mitt drömjobb! Kom igen - offer me something!
Det jag inte kan lär jag mig, förbaskat lättlärd!!

Write to me, antingen här på bloggen, fejjan eller [email protected].

Over and out!

Kommentarer

  • Tina säger:

    Försäkringsmäklare ??

    Hade du passat super som...glad trevlig o rätt haj på data o fixa bra avtal :)

    2012-01-18 | 23:06:02

Kommentera inlägget här: