LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Morgonbestyr på Tolvan!

Kategori: Old shit

Precis kört Leon till skolan, ja kört! Det är snö här uppe på Gräddhyllan och lite väl halt för mig och min höft så det fick bli den skeva traktorn (volvon). Varför den är skev?? Jo, det föll liksom ett träd över den när vi var iväg i Spanien och den stod parkerad vid tågstationen!
Tillbaka hemma igen går jag direkt in i tvättstugan för att hänga upp en färdig maskin. Tycker mig höra någon som skriker, Mr O tar sovmorgon och Hugo sitter i soffan och kikar på Bolibompa. Tar ett par steg utanför tvättstugan och svarar Hugo, tillbaka får jag...
MAMMA!!! Kom hit med gjöten (gröten) GENAST, jag äj hungjig (är hungrig)!! 
Skitunge, han tror att jag jobbar för honom!!
Nå väl, nu sitter vi här i soffan. Hugo med sin gröt och jag med min java, han fick som han ville ;)

Tror minsann det kommer bli en bra fredag, det ska städas och fixas, äta lunch på Hamnkrogen, handla, träna! Fredagsmys, hockey (Växjö-HV71) och det bästa av allt - hämta Tant Ewa vid tåget nån gång på kvällen, japp vi får minsann finbesök i helgen, ska bli väldigt trevligt!!

Vaknade förresten på ett alldeles underbart sätt idag! Leon kröp ner i sängen hos mig innan klockan började föra oväsen och kliade mig på ryggen, bra start på helgen!!!

Have a good one!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: