LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Slowfox

Kategori: Old shit

Inget kul att skriva och mina budskap från "kulan" va inge spännande. 
Dagen blev inte som jag tänkt mig, dock inget negativt så... tjohooo. Ni som följer mig vet att jag hade en het date i morse. Jag tror det blev som jag hoppats och det kom en del positiva saker, men med magkänslan säger att jag inte kan göra mer än att hålla alla tummar och tår. Berättar mer när det blir läge!

Sitter och klurar på världsproblem och varför jag tar på mig så mycket som jag sen inte kan hålla... Inte schysst. Skulle helst av allt bara vilja gå å lägga mig och sova men mannen i huset är iväg och tränar utan husnycklar och dörren är låst så jag får nog vänta en liten stund till. Satt och började pilla på Leons gitarr innan, tänkte - "hur svårt kan det va"?? Tillräckligt för att jag skulle ge upp efter 15 min! 

Tuggar mina jävla tuggummi och tycker att det är ett under att ingen slått ihjäl mig än!! Låter som ett helt lass bubbelgumstjejer, smaskar, tuggar och blåser! Men gott är det, smaskens!

Va en sväng på klitterbadet idag med Grabbarna Grus. Det var nästan tomt där. Mellanbassängen låg som en spegel när vi kom in, fascinerande tyckte B1 och B2. Mr O gick och fick massage och jag satt lydigt jämte bassängen och höll ett vakande öga på kottarna.

Efter klitterbadet körde vi till Kusin Vitamin med tillhörande fru och 3 barn och fikade på nåt smaskigt gott som frun fixat i ugnen. Vi vet fortfarande inte om den verkligen skulle vara så "flytande"... men vem bryr sig, galet god och den landade fint i magen gjorde den oxå. I morgon håller vi till här, mat, hockey och skvaller! 

När vi kom hem försåg jag grannens goa tös med kvällsmat innan det va dax för henne och Mr O att jaga den där runda lilla plastbollen i ett par timmar. Innebandy... kommer inte ihåg senast jag spelade, kommer inte ens ihåg om jag va bra! Va det kul?? Hmm... ska nog inte ge dom tankarna för mycket uppmärksamhet haha!!

Hepp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: