LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Jag reser mig igen!

Kategori: Old shit

Dagens känsla vill jag inte ens sätta ord på! Helt nytt för mig och känslan är inte angenäm alls på något sätt. Men nu sitter den där och jag kan inte göra så mycket åt den annat än att känna in, uppleva för att sedan släppa och kasta bort, långt jävla bort!

Tänker, tankar och undrar. Nu är det igång igen, frågetecken ställer sig på rad. Allt är svårtolkat eller är det bara som vanligt, svår jävla PMS! Utelämnad, utnyttjad och förd bakom ljuset. Känslan sårar och gör ont. Sparka, spotta och tryck ner - ännu en prövning. Spelar oberörd men AJ vad ont det gör. Jag gör som Thorsten, Jag reser mig IGEN! Stampa på, jag är som en såndär docka med en vikt i botten, det spelar ingen roll hur mycket NI trycker, Jag reser mig ALLTID upp igen!

XX

Kommentarer


Kommentera inlägget här: