LeHLO - My life as a Bitch ;)

en blogg om himmel, helvete, hat, smärta, kärlek, vänskap, vardag & familj - som en stor "gott å blandat" påse ;)

Wanna know a secret?

Kategori: Old shit

Dagens inlägg blev lite djupare än tänkt och med väldigt mycket känsla. Det var inte förrän SMS:en började trilla in som jag egentligen fattade vad jag hade skrivit. Resultatet blev att jag plockade bort inlägget. Jag tänker lägga ut det igen för att jag vet att lång där inne väcks en sanning till liv. Känslan är rätt men min mask säger något annat. Huvudsaken är att min familj vet sanningen i orden, that´s all that matters! Skriften är bra, sanningen finns där och det är för betraktaren att tolka fritt.

Wanna know a secret? I´m in love and I´m doing fucking great! Over and out!

Tidigare inlägg "Jag reser mig igen!" dyker upp här under.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: